René Vulkán

» registrace: 01.12.2011
» 60, muž, Brno
» děl: 1298
» komentářů: 9014 / 12659
Komentáře uživatele :
11.07.2016 - 17:10
Adramelech:
Souhlasím. A mám to stejně jako ty. Otázku církevních restitucí pokládám za natolik jasnou, že se s tebou nehodlám přít.
Byla by to zlodějna, kdyby k ní nedošlo.

Pokusil jsem se ti dodat informace, které ani nemůžeš vědět. To žádná ostuda není. Nechceš je, nevadí (aspoň mně).

A jen technicky z nedávné historie, za socializmu Charita existovala a fungovala.

Jo a díky za objevení chyby mě mně
11.07.2016 - 12:33
Adramelech:

vypadá to, že vytvožíme nejrozsáhlejší komentáře ... jen tak dál, čekám na klienty, mám čas
11.07.2016 - 12:29
Adramelech:

Jo, jo, tlustej Dominik Duka.
Co vím od společných přátel, jí normálně avšak má málo pohybu a je tam mírný otok. Diagnózu znám.

Žaloby:
Biskupové se rozhodli (leden 2016) nepodávat žaloby.
Ačkoliv došlo k jednohlasné úmluvě, některá ekonomická oddělení jednotlivých diecézí (začalo to Ololomoucké arcibiskupství) žaloby v zápětí podala (den po zmíněném rozhodnutí). Využili lumpíci asi toho, že to nedostali do druhého dne písemně.

Nyní (konec minulého týdene) biskupové rozhodli o stažení žalob.


Já si osobně myslím, že je to špatně. A to ze tří důvodů:


1. Že by neměli ustupovat před podvodem - vyhnout se navracení tím, že převedu nebo je už dříve převeden majetek tam, odkud restituovat nelze.

2. Se žalobami byla spousta práce
- vyhledat "zašantročené", schované a zakamuflované byly několikaměsíční galeje
- docela dost to i peněz

3. Mimo jiných náš hejtman Hašek jásá a do světa hlásá - vyhráli jsme! sláva! donutili jsme církve žaloby stáhnout! A podsunuje tam svoje zásluhy.
Co je ovšem kravina.


Takže já osobně jsem pro ponechání žalob. Ale to je jedno. Nadřízeným je biskup.


Ještě k vydržování církví:

Tady trochu bacha na představu, co to ty církve jsou a co dělají.

Jeden příklad za všechny:

Běžně člověkovi nedojde, že součástí římskokatolické církve je Charita. Její zaměstnanci jsou zaměstnanci jednotlivých biskupství. Ti vybudovali fungující síť pomoci.
Charita je největší poskytovale sociálních služeb v republice!
Ani se mi nechce domyslet, co by se stalo, kdyby stát přestal vydržovat (jak píšeš) ...
Ani se mi nechce domyslet ...

PS
Víš, já to dělám tak, že když už chci něco kritizovat, napřed se ptám, čtu, přemýšlím, ověřuju. Ověřuju u těch, kdo jsou v tom (uvnitř).
A dávám si sakra bacha na internet a bulvár (kterým v ČR není pouze Blesk, ale i MF Dnes, Lidovky, Haló ...

Hezké léto a pokoj v srdci ti přeje
R.V.
10.07.2016 - 20:20
Adramelech:

Ahoj,
prosím tě, když už odpovídáš stylem, že mě chytáš za slovo, tak ať to není blbina jako toto:

Věru zvláštní logika, když bohaté církve (viz výrok uvedený v tvém příspěvku) ....

... to bohatství církve (jak jsi mě na to "chytil") je JEDNO JÍDLO SKORO KAŽDÝ DEN

:-)

Ale o restitucích tě rád poučím, přijde mi, že jsi sedl na lep kapitalistické propagandy:

Restituceme stát ušetří.

Náklady státu na církve pokud se ony neosamostatní jsou vyšší než cena restituovaného majetku.

Stát restitucemi silně ušetří - třeba na ty důchody, toto ví každý, kdo má trošinku informací a vládne kupeckými počty.

Slušelo by se, kdyby přišel církvím za přijetí restitucí líbat ruce.
10.07.2016 - 20:06
Adramelech: Paulmatthiole:

ahoj, mě to nepřijde, Paulmathiole, jako šití do sebe, aspoň z mé strany to tak není a z Anramelechovi strany to taky dramaticky necítím.

Je to psaní mezi dvěma chlapama rozdílných životů, v něčem názorů, zkušeností a hodnot.

Dokonce se v něčem scházíme, akorát to jinak pojmenováváme.

A kdyby mě to vadilo, nechal bych toho.
10.07.2016 - 16:59
veselá a
styly střídající báseň
10.07.2016 - 16:57
zajímavé

ale nerozumím závěru
10.07.2016 - 14:14
zvláštní logika, i když počkej ...logika - to jsem přestřelil
10.07.2016 - 14:01
Adramelech:

V odkazu je popis, jaké jsem měl dětství a půlka naší třídy
za totality
a nic mě nechybělo, dokonce jsem za to rád, formovalo mě to velice vhodně

šetřit na něco - není žádná chudoba
je to velice vhodné a výchovné

Ale celý ten článek je legrace

pisatelé vůbec netuší, co to opravdová chudoba je

Chudobu jsem osobně viděl a žil s ní v Kábulu, v Hindúkúši, v Nazáre Šaríf ...

To o čem se píše v okazu, je stále nadprůměrný blahobyt

A závěrem se s tebou rád podělím o rozhovor s jedním bohoslovcem (členem komunity Emmanuel) z Pobřeží Slonoviny:

Na dotaz - proč chceš být knězem, odpověděl -

- nikdy jsem knězem nechtěl být. I když jsem hluboce věřící, odrazovalo mě na kněžství to, že kněz v naší chudé zemi je boháč. Žije si jak prase v žitě.
Jí skoro každý den!!!


Takže, až najdeš opět nějaký bagatelizující odkaz k současné chudobě, tak mi ho pošli.
10.07.2016 - 12:57
narvaný nápadama

smekám
10.07.2016 - 01:42
Adramelech:
Milion lidí pod hranicí chudoby je nesmysl, to číslo demografové spolu se statickým úřadem postavili na tzv. oficiálních (přiznaných) příjmech - tedy nereálně

A mezi námi, životní úroveň je nejvyšší, která kdy byla

Asi to nemá cenu bavit se o falešné zaměstnanosti za socializmu, podprůměru průměrných ...

Kapitalizmus svinstvo je.
Socializmus je utopie, nemotivační prostředí ... a ve spojení s vládou jedné strany - svinstvo na druhou
09.07.2016 - 17:36
Paulmatthiole:

ten konec myslíš
- konec první
- nebo konec úplný - té třetí?
09.07.2016 - 17:34
Adramelech:
Cenzura, kamaráde, by ti vadit měla. Nesvoboda je svinstvo.

Nemyslím si, že lidem, kteří nemají na jídlo, pomůže nějaká beletrie nebo Plastici. Takhle to stavět je demagogie.

Onu výměnu, jak o ní píšeš, chápu.
Takže křesťanskou legitimaci nevyhodím.

Co se týče mého křesťanství, ano, jsem hříšník a neohrabanec.
Před lety jsem stál před zrcadlem a plival na svůj obraz, dokud jsem měl sliny.
Petr v podobné situaci plakal, Jidáš se oběsil...

No, nicméně i přes své ostny se snažím sloužit Kristu v lidech. Dvě desetiletí jsou to narkomaní, pachatelé sexuálního a jiného násilí, moje rodina, Ukrajinci, Afghánci, osamocení ... lidi.

Mám ještě nějakou kapacitu, takže kdyby potřeboval, přijď. To myslím beze srandy.

Měj se. A nechej si žehnat.
09.07.2016 - 09:04
Adramelech:

Tyto dva odstavce jsou podle mě v protikladu. Je zvláštní, že jsou z jednoho pera:

Velká část chartistů byli prostě lidé s vysoce vyvinutým smyslem pro spravedlnost. To je právě můj případ.

A klidně ať zase zakážou knihy Škvoreckého, Kundery, Vaculíka, Solženicyna a třeba i skupinu Plastic People atd. Já bych to tedy bral všemi deseti.
08.07.2016 - 20:17
šalom
08.07.2016 - 20:17
spoře a rovnou k předmětu
08.07.2016 - 18:16
pak hopem
do Sain Tropéz
08.07.2016 - 16:08
ta má koule
08.07.2016 - 14:12
závěr se mi líbí nejvíc
08.07.2016 - 14:11
dík za pozvání
1 ... 159|160|161|162|163|164|165|166|167 ... 451

© 2011 - 2025 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.